Skrivkurs_hösten_2015

Glädjande nog finns några av mina skrivkurser sökbara redan nu (se längre ner om du vill veta vilka de är och vilket innehåll de har).
De startar i september 2015.

Många har efterfrågat distanskurser och i nuläget är det endast tiden som inte räcker till.
Jag arbetar heltid som internationell koordinator och håller kurser främst på min fritid.
Följ bloggen för att ta del av uppdateringar angående distanskurserna framöver.

Den tredje kursen jag kommer att hålla i höst, är en fortsättningskurs för deltagarna som började ”Låt pennan vandra” i februari i år. Kursen var tänkt 5 gånger, blev 10 och fortsätter alltså framöver på begäran av deltagarna.
Mycket inspirerande och varje kursträff ger mig energi.

Pennor i rörelse – nybörjarkurs

Skriv klart din text – skrivkurs för längre projekt

 

Kommentera

