Ett styre att ta på allvar

cykel i träd över 100 år

Nej,
detta kommer inte att handla om politik (då skulle jag förmodligen inte kunna sluta skriva).

Ju längre in på detta året jag kommer, desto tydligare inser jag att jag varit på väg hit i många år.
En kran har öppnats av ren glädje.

Vilket styre jag menar? Cykelstyre? Nej nej, magkänslan. Den styr dig utan att du riskerar att få hårt stål i bröstkorgen (jag minns när jag cyklade omkull som liten och det förbenade styret hamnade just där). 🙂

Kan aldrig upprepas för ofta – din magkänsla leder dig och du måste våga lita på den.
Fullt ut.
Då får du saker och ting att hända.

Därför håller jag flera kurser i höst.

Inspirerande och ett mått på att min magkänsla levererar.

Läs även:
Lita på dig själv

 

Kommentera

