Fyra S är byggstenarna i mitt företag

baksida

Mina fyra S säger tydligt vad jag anser vara av värde i mitt företag.

En kund – oavsett vilken, är viktig och därför vill jag ha en bas som täcker in ett stort område. Lagom stort för att kvaliteten ska behållas.

Hur gör jag då för att optimera min målsättning?
Jag för en dialog med presumtiva kunder – här har jag sannerligen stor nytta av att ha skrivit på skrivmaskin med 3 karbonpapper emellan! Tiden före Tipp-Ex. Allt var inte bättre förr. 😉
Jag är snabb på att besvara all kontakt; mail, telefon, brev och IRL.
Jag tackar nej om jag inte anser mig kunna leverera det kunden eftersöker.

Min glädje över att möta kunder är min drivkraft. Nya som gamla.
Texterna är nödvändiga – men utan dig som skriver dem, vore de meningslösa för mig. Jag vill vara med från texternas födelse.
Ja, det är en ynnest.

Hör av dig – det kostar dig inte mer än ett mail.
http://www.skrivenergi.se

Kommentera

