SKRIVENERGI håller skrivkurs 29/6–3/7 2015

_spa_ronneby_skrivkurs

Efter en övernattning på Ronneby Brunn Hotell fanns det ingen tvekan längre. Här ska min skrivkurs hållas!

Sköna sängar, underbar miljö med den fina Brunnsparken, vackra Trollsjön ett stenkast upp bland träden, SPA-avdelningen, den goda frukosten — ok, jag kan räkna upp mycket mer. Jag insåg att det är extremt avkopplande att få allt serverat under en kursvecka.

Det är roligt att variera och bo spartanskt. Sådana kurser kommer framöver – också.

Men nu…den 29:e juni är du välkommen att följa med mig på en skrivkurs.
Den är öppen för alla – oavsett hur mycket du har skrivit.

Och du, du får följa med även om du bara skriver lite och ligger i vattnet i SPA-avdelningen hela dagarna. Entré dit ingår i kurspriset.

Ett coachsamtal med mig ingår i kurspaketet.

Vill du veta mer, går du in på mitt företags sida
Skrivenergi

Kommentera

