Köplats för en skrivkurs?

hundtoa kö
Min resa i södra Sverige har hitintills visat upp ett vackert ansikte.
Jag besöker lämpliga platser för veckolånga skrivkurser.
Med start i sommar.

Hundarna på fotot måste köa till det bästa trädet –
ingen ska behöva stå i kö till mina skrivkurser.
Samtliga kursorter har bra resurser och erbjuder gott om både logi och skrivro.
Och viktigast: en plats för dig att ta dig själv och ditt skrivande på allvar.
Det är du värd.

PS: Vänta inte med att skriva tills att vi ses – skriv några minuter varje dag.
Spara allt du skriver – din hjärna bearbetar allt och du får nya uppslag när du minst anar.
Tro mig, jag har testat själv och ser även resultatet hos mina kursdeltagare.

Välkommen att höra av dig om du har frågor.
skrivpedagog@gmail.com

Foto: från Twitter.

Kommentera

