Ska bloggen leva kvar när företaget startas?

Mitt företag startas officiellt 1:a maj i år.

Ska denna blogg finnas under en flik på företagets hemsida? I de funderingarna har jag traskat på ett bra tag nu. Jag står givetvis för allt jag skrivit här, men bloggen har mestadels varit en plats att landa på ibland. En egen skrivplats med chans att lägga ut tankar.

Det är kanske bättre att ha en blogg som helt inriktat sig på det yrkesmässiga. Å andra sidan – allt går in i varandra.
Har du något tips till mig?
skrivpedagog@gmail.com

2 thoughts on “Ska bloggen leva kvar när företaget startas?

    • Tack för feedback – väljer absolut att tro på dig. 🙂
      Det ena behöver inte utesluta det andra kanske? Jag ska fundera ett varv till.

      Tänk vad mycket glädje du sprider Birgitta – hela tiden. Även när du inte mått bra. Jag är djupt imponerad.

Kommentera

