Skrivtoner

DSC00292

Toner kan göra mig irriterad. Oftast skriker TONER högst när jag har bråttom. Och jag brukar ofta få lite svart färg på mig. Klantigt. Jag vet.

Toner – till skrivaren.

Nej, däremot skrivtoner, de gillar jag. Mycket.

Tonerna jag lyssnar på i bakgrunden när jag skriver. Toner av … olika beroende på vad jag skriver.

Vad lyssnar du på helst när du fattar pennan?
(jaja, jag vet att du använder datorn oftast, men det låter mer poetiskt att nämna pennan) 😉

(Min skrivkurs till våren heter därför ”Låt pennan vandra” – jag ser framför mig att deltagarna dyker upp med fjäderpenna och bläckburk). Gäller att ha fantasi.

Kommentera

