Teknik och skrivkurs

I februari 2015 ska jag hålla skrivkurs i Malmö – via ABF. I nuläget coachar jag olika personer och det skapas magi varje gång jag hör av dem. Ynnesten att få följa en annan person i ordens värld gör att jag fylls av en stark energi. Energin fortplantar sig och gödningen blir aldrig gammal! 🙂 Mitt tekniska kunnande är inte det bästa – det är anledningen till att jag inte skrivit här på länge. Nu fungerar allt som det ska och inläggen kommer tätare framöver. Var rädd om dig – det är en tuff värld och då behövs starka människor – och bokstäver. Använd hela alfabetet – även Z och Q kan behöva komma ut och lufta sig. 😉

Kommentera

