Ovant – ej oangenämt.

Featured image

Jag kan snabbt förflytta mig i tankarna. Du gör troligen samma sak, eller hur? En doft av kanel och du minns en bulle du åt någon gång, någonstans.

Inget märkligt alls.

Däremot har jag varit i Turkiet nyss utan att jag var medveten om det. Helt utan att jag förflyttade mig i tanken.

I ett mail fick jag frågan om jag var den som citerades i den pocket brevskriverskan hade med sig på semesterresan i Turkiet.

Jag?

Jo, visst har jag recenserat boken hon höll på med – däremot hade jag inte den blekaste aning om att mitt namn och bloggadress fanns i den.

Märklig känsla.

Kan absolut tänka mig en repris på den. 🙂

Tilläggas ska att jag inte var helt odelat positiv i min recension – å andra sidan var det endast några rader som citerats i boken. De första som var översvallande positiva.

Sådant bjuder jag gärna på.

Foto: May-Louise Andersson
En dag i maj.

Kommentera

