Två fotografier från Malmö

Ingång 19 sep 201420140910 höstpromenad

Ord räcker inte alltid till för att förmedla inre känslor – de där som bubblar.

Därför – kika på fotografierna och ana min varma känsla för Malmö.
Rosor ovanför mitt huvud vid ingången till mitt arbete och färgerna i naturen under en helt vanlig hundpromenad.

Livet är vad vi gör det till och oavsett smällar som gör oss kraftlösa, finns det som är energigivande ofta mycket nära.

Som du som läser detta – du känns nära och jag sänder en energifylld tanke till dig.
Behöver du extra energi förutom min tanke?
Bege dig genast ut i naturen. 🙂

Trevlig helg!

Foto: May-Louise Andersson

Kommentera

