Utbrändhet kan visa en guldväg. #blogg100

Skrivpedagog, coach, internationell koordinator – stämmer. Jag sysslar med allt detta just nu, samtidigt. Allt harmoniserar med varandra men jag kan förstå om någon kan uppfatta mig som velig.

Är jag absolut inte! 🙂

Jag har förmånen att just nu jobba med allsidiga projekt. Det ger mig ofantligt mycket energi.
Jag gick in i den berömda väggen för en del år sedan. Med en krasch.
Jag kan nu skilja på energiprojekt och de som tillhör motsatta sidan.Min utbrändhet gav mig helt enkelt oerhört många värdefulla insikter.

Att sedan bli coach och förstå andra ännu bättre, gör att min bakgrund är något att luta sig emot.Erfarenheten gör att jag kan stötta den som har det tungt och behöver lite nya energipuffar. Du har all kunskap inom dig. Jag hjälper dig ta fram dina svar.
Inom vad? Åh, du bestämmer!

Vill du förändra något i livet – eller förstärka något bra?
Eliminera något du inte uppskattar? Det sista lät lite maffia-aktigt …inte mitt område. 🙂

Du väljer vad du vill prata om under våra samtal – från gång till gång om du känner för det.
Flexibilitet är viktigt – i livet kan allt hända. Då behöver du inte vara upplåst av ett område du vill coachas i. Du kan byta allt eftersom. Beslutet är alltid ditt.

Se mig som ett bokstöd – oavsett storleken, jag lyssnar och stöttar dig.
Välkommen att höra av dig för ett förutsättningslöst samtal.

Kommentera

