Drömtillvaro. #blogg100

 

Bild

kurslokal

 

Verkar det finnas en stor kontrast mellan mina två foton?
Kanske ytligt sett men där stannar skillnaden.

Jag har förmånen att få ta del i det som händer på bägge platserna.
På mitt arbete och hos CoachCompanion.

Någon gång, någonstans – utan att veta när och hur, har jag grundat för allt som händer mig nu i livet.

Önskar alla fick dela mitt innersta och se allt som bubblar där.
En del kan jag förmedla till den jag ska coacha.

Snart sätter jag igång på allvar med min coachning, i egen regi. Parallellt får jag arbeta med inspirerande människor – ingen nämnd, ingen glömd.

Glädjer mig som ett barn!

Foto: May-Louise Andersson

Kommentera

