Öppet: sent och jobb finnes! #blogg100

Bild

Min förkärlek för att läsa öppettider får sitt lystmäte i staden jag bor i!
Variationerna är oändliga.

Moccasin gick jag förbi för ett tag sedan – är inte detta flexibelt så säg?! 🙂
Fast jag är glad att jag inte jobbar där – jag gillar att komma hem ”lagom” mestadels.

Ser förresten att de söker en kock – oroa dig inte, du slipper säkert laga mat alltför sent!
Du kan förbereda mycket – ta kontakt med dem om du är arbetssökande.

Har du någon favoritskylt? Fram med länken – eller fotot! Jag vill gärna se.

Foto: May-Louise Andersson

Kommentera

