Hemligheter. #blogg100

Bild

Kika på mitt foto idag – ok, jag erkänner direkt. Det hittade jag på nätet.
Eftersom jag inte bloggar inom något specifikt ämne * – jag tycker inte om att begränsa mig, skriver jag ofta ett ord och ser vad som poppar upp. På skärmen och speciellt i hjärnan. 🙂

Idag blev det hemligheter. De där som står i lapparna du ser på fotot.
Jag tycker om presenter. Speciellt inslagna. Sådana jag ibland får av en nära vän där omslagen kan vara en tröja (!), en bit hushållspapper eller något annat som har funnits till hands. (Tröjan krävs alltid i retur efter öppnandet, fungerar bra). 🙂
Innehållet – det kräver aldrig guldpapper.

En tanke, en gåva – och en hemlighet.

Det är ingen hemlighet du får av mig idag – jag är i ett positivt flöde och det var länge sedan jag hade fötterna på marken. Kanske något du har märkt om du följt min blogg en tid?

Har du samma hemlighet, eller vill ha den, öppna upp och berätta! Ju fortare, desto större chans har du att det händer positiva saker.
Berätta för andra vad du drömmer om, vad du längtar efter eller vad du vill förändra.

Flummigt? Ja, det tyckte jag innan jag fick uppleva det själv.
Tankens makt är ta mig katten jättestark!

Pippi skulle inte ha en chans om hon stötte på mig idag. 😉

 

* PS
Jag ljög lite. Jag skriver alltmer om det positiva i tillvaron och sådant som jag anser människor kan växa av.
Fast det upplever jag inte som en begränsning. 😉

Foto: Lånat på Internet.

Kommentera

