Synliga spår. #blogg100

Bild

Ljusblå himmel, blått hav, grönska eller heta sandstränder kanske? Vad tycker du om mest? Regniga dagar? Eller dagar med vind som får ditt ansikte att vakna till liv med besked?
Eller vill du gå i en skog med barrträd? Kanske lövträd med rasslet i löven kan kännas lugnande.

Vem är du?

Själv tycker jag om en himmel där det händer någonting.
Fotot du ser är ett bevis. Jag var uppe och sprang där igår. I skyn. Du ser den vita slingan efter mig! Viktlös och med en milslång överblick över allt och alla. Främst mig själv.

Om jag plötsligt blivit smått galen eftersom detta inlägg verkar lite flummigt?

Svar: JA!

Galen av energiberikande människor. Igår mötte jag en hel HOP!

Leta efter den typen av människor – känn dig för. Att hitta dem känns som en skatt.

Den där skatten du bär med dig – den ska absolut inte grävas ner. Skatter är till för att främjas.

 

Foto: May-Louise Andersson

Kommentera

