Magiska bubblor. #blogg100

Bild

 

Är det ok att vara förälskad såhär på våren? En förälskelse som verkligen drabbade mig med buller och bång redan tidigt i år men det är först nu jag inser vidden av den! Den har förändrat min världsbild, yrkesval och framtida bostadsval.
Inte klokt! Jag vet!

Coachkurs hos CoachCompanion.
Jag har sagt det förr och det tål att upprepas. Sedan jag påbörjade min coachutbildning har det hänt så otroligt positiva saker i mitt liv, att jag emellanåt inte förmår uppskatta allting. Det sker så snabbt! Fast, det gäller bra saker och sådant lägger jag gärna på hög inombords och tar fram lite i taget.

Nytt jobb, nya kurser jag deltar i (ska återkomma till bl.a. den ena) och viktigast: insikter.

Därför kommer jag att …

Det berättar jag framöver. En äkta Cliffhanger alltså. 😉

Bäst är att jag snart kan ta mig an nya personer som vill coachas. Kanske det blir du?
Jag berättar gärna mer om du är intresserad.
Vore väl synd att inte testa, eller vad säger du?

Fotot visar ett av de rum som vi har förmånen att kunna använda när vi coachar i Malmö.
Att stå i det och blicka ut över Slottsparken gör mig hel.
Jag trodde jag var rätt hel tidigare och har nu insett att min bättre hälft saknades. 🙂
Mycket trevligt att träffa den minsann!

Förälskelsen har mognat och nu är det äkta kärlek till coachyrket.
Jag har kommit hem. Skrivpedagog är jag i förväg och har nu fått ett ypperligt komplement att hjälpa människor framöver. Inom många olika områden.

Foto: Lånat av CoachCompanion.

Kommentera

