Balans med James Dean. #blogg100

Balans med James Dean. #blogg100

James Dean. Där dyker han upp igen i mitt Twitterflöde. Vad är det han vill säga? Eller är det de som publicerar alla fotografier som har en hemlig agenda? Är jag övervakad?

Jag har kontrollerat nu och jag är inte övervakad. Mer än någon annan – det säger alltså ingenting! Livet på nätet är ett finmaskigt nät helt enkelt. Det lärde jag mig för över 20 år sedan. Det som skrivs på nätet, sprids på nätet.

Men det är en annan historia som jag kanske berättar om längre fram.

James Dean försökte sig på balett.
Rätt balans.

Något jag eftersträvar – gör du?
Och du, hur går det?

Jag håller James Dean i handen och övar på. 🙂

Foto: Twitter

Kommentera

