Utan bubbel – dock, UTMANING! #blogg100

Bild

Igårkväll var jag full av ord – bubblande, inspirerande och kreativa. Jag borde ha skrivit då.

Idag är dagen då jag har vinddrag i huvudet – det känns tomt.

Därför blir detta ett inlägg med en utmaning: stäng av dig själv för en L Å N G stund.

Givetvis menar jag din uppkoppling – kolla inte nätet på X antal timmar.
Ju sämre du mår av att göra detta – desto mera behov av det.
Inte tror du väl att James Dean saknade Internet? 😉

Själv ska jag fixa matlådor – har du bra recept, gärna helt vegetariska? Skriv här eller maila mig på skrivpedagog@gmail.com

Foto: Från Twitter

Kommentera

