En tur utan dopp. #blogg100

BildBild

Konstrunda – gratis. I Malmö city. Säkert bra, men skulle jag? Pallra mig iväg nu när jag har lite annat som borde göras här hemma?

Jag kom iväg och WOW! Duktig guide Gunnar Ericson (på fotot med sin assisterande ljudkille) som med glimten i ögat och en stor kunskap om Malmö, berättade så det stod härliga till!

Speciellt ett hus jag hade i blickfånget har stor betydelse under dagens runda. Det här huset kommer jag att berätta mera om framöver – jag har utlovat en nyhet. Den drar jag lite på – nu måste jag pyssla vidare.

Men du, konstrundan pågår två dagar till! Samling vid Bagers plats (en turkosfärgad liten bod vid Anna Lindhs plats). Kl 12 och 14. Påskafton och Påskdagen. Och ja, helt gratis men du lämnar rundan rikare än någonsin!

Kommentera

