Spambesök? #blogg100

Bild

 

Effektfullt med tv-program! Gårdagens program där en bok var aktuell med en kvinnlig författare, gjorde att jag först misstänkte att min blogg varit utsatt för virus. Spambesökare. Men nej då, det var p.g.a. ”Fråga doktorn” på SVT igår måndag. Min recension hade lästs av många, många. Kul!

För några dagar sedan fick jag en ny bok att recensera; ej utkommen ännu och den är redan extremt spännande! Kliar i fingrarna att avslöja mera – men icke! Ni får vänta och själv får jag stoppa mig själv från att läsa för snabbt. Jag bör hinna reflektera lite under läsningen. Inte alltid så lätt. 🙂

Du hittar flera recensioner här under ”bokrecensioner”.

Vad läser du just nu?

Foto: Lånat från Twitter

 

Kommentera

