En tröja under armen efter sändning. #blogg100

BildBild

Jag är med i Radio Malmöhus publiknätverk. Ibland får jag mail med lite frågor, nån gång är det nån aktivitet ute på stan. Inget betungande nätverk alltså.

Igår var jag publik i direktsänd radio. En av de aktiviteter jag fått erbjudande om att medverka på. Kul! Unga personer som var duktiga både på att entusiasmera och agera. Energin gick ut till oss i publiken – en rätt stor sådan.

Ibland är det en fördel att vara äldre – jag var den absolut enda som kunde en av TrivialPursuit-frågorna. Behöver inte berätta vilken – kan bara säga som så att ålder är något bra. Ju flera år på nacken, desto större chans att vinna en t-shirt från Sveriges radio alltså. 😉

En liten bit av Malmö just idag – i den här stan händer det mycket. För alla i olika åldrar.

Kommentera

