Dag 20 i en utmaning #blogg100

Ja. Det var svaret jag gav när jag antog utmaningen att blogga 100 dagar i sträck.

Nej. Det är svaret jag ger om du undrar om jag har en tanke på att ge upp. Absolut inte! Det här är roligt och lite utmanande. Speciellt de här dagarna när jag är gräsligt förkyld, har ett huvud som verkar vara fyllt av bomull och en syn som känns lite suddig.
Allt går!

Jag går en oerhört inspirerande kurs och där tankar jag energi. Då är förkylningen en utmaning som jag kämpar mig igenom och jag vet, det hade kunnat vara värre.

Givetvis är jag nyfiken; var tankar DU energi? Från vad, vem, hur ofta och mera, berätta!

2 thoughts on “Dag 20 i en utmaning #blogg100

  1. Just nu var det faktiskt du som gav mig en kick iväg att tänka på dagens inlägg! Dina rader sa precis det jag behövde höra! Tack för det! Annars hade jag nog svarat att det kan behövas olika saker vid olika tillfällen; musik, natur, familj, vänner, läsa, skriva.

  2. Att jag får vara din energikick såhär på morgonen blir som en bumerang; tack! Reflexen ger mig lust att snyta mig ordentligt och ta tag i alltmer!

    Tack även för att du delar med dig av energidepåerna, håller med dig i allt! 🙂

Kommentera

