Välkommen världen!

Jag önskar många gånger att jag kunde få se mina inlägg när just du läser dem! Nu blir det inte så, men inget hindrar min fantasi. 🙂

Därför dukar jag upp min julebord för dig som kommer ifrån Kambodja, Mexiko, Sverige, Spanien, Finland och alla andra länder. Här kommer att finnas mat för alla och givetvis block med tillhörande penna.

Efter maten ska vi sätta oss i sofforna där kuddarna är extra mjuka, slänga upp fötterna och skriva tre ord som varit mest betydelsefulla i år.

Jag ska redan nu fundera på vilka mina är – har du tänkt på vilka dina är?

2 thoughts on “Välkommen världen!

Kommentera

