Upphovsrätt

Ett kort inlägg idag – upphovsrätten gäller även för det du publicerar digitalt.
Tänk på det. Vill du citera från andras blogginlägg, är det oftast uppskattat. Själv har jag sett att någon använder hela mina blogginlägg. Detta på en sida där det visserligen framgår telefonnummer och en mailadress, men bägge visar sig vara onåbara.
Detta ger mig inte en bra känsla.

Det är där jag är just nu. Känns olustigt och jag ska kontrollera upp detta mer ingående.

Fortsättning följer…

Kommentera

