Jag borde läsa!

Idag när jag kom hem, hittade jag ”Boken” från en debuterande författere, igen! Jag kanske borde vänja mig vid den känslan. Jag har ju erfarenhet. Jag vet. Det hjälper ändå inte. Jag blir som ett barn på julafton och vill genast sätta igång med läsningen.

Dock, jag nöjer mig med att lukta på boken, bläddra – ta in det jag har fått i min hand.

Varje bok, varje text – likt dyrbara presenter. Jag vill öppna och ändå, fördröja ögonblicket.

Behöver du fråga mig om jag brinner för att hjälpa skribenter att utvecklas?
Kanske du är nästa person jag får hjälpa på din väg till att skriva allt oftare?
Hör av dig!

Bokrecensioner kommer löpande.

Kommentera

