Out of order – just for some days!

Jag är tillbaka här innan november månad är slut. I nuläget svämmar mitt bord över av böcker jag ska läsa, material jag ska gå igenom samt beslut jag måste tänka över.

Att skriva är A och O för mig, men samtidigt är det bra att få längta lite också. Bättre än julaftonsförväntningarna när jag var barn – då var det osäkert på vad jag skulle få, nu VET jag att orden alltid finns där! De väntar att få komma ner framför mina ögon.

Du når mig alltid via mail; tveka aldrig att höra av dig! Kanske bara för att säga hej! 🙂

Kommentera

