Sömn?

Igår fick jag många nya kontakter. Trevligt och energipåfyllande. Det blev inte något nattrumlande på stan, men ändå var det svårt att somna efteråt. Många tankar…OCH förnyad energi!

Möten som ger – det är livskickar! Att släppa in nya människor i livet helt enkelt.
Ju äldre jag blir, desto bättre blir jag även på att välja de som är ”rätt” för mig. Energislukarna har fått stryka på foten i många år nu. 🙂

Därför, vem behöver sömn? Idag ser jag fram emot att få träffa ytterligare en grupp människor på Malmö stadsbibliotek, som förhoppningsvis ska fylla på med en livskick till!

Kommentera

