Tävlingssvar och egen vinst

Idag finns rätt svar på tävlingen – och vinnarnamn, under ”Skrivpedagog May-Louise Andersson” på Facebook. Titta inom och se om du vann samt följ mig gärna där också genom att ”gilla” sidan.

Jag har själv tur i tävlingar just nu. Igår vann jag ”Simmaren” av Joakim Zander via Boktipset.se

Inte nog med det, samma dag vinner jag en bok av Eva Holmquist ”Förlora för att vinna”. En bok som jag har recenserat och även skrivit en motivering till i en tävling.

Nu är jag ha-galen och inväntar givetvis på vinst nummer tre!
Alla goda ting … 🙂

Tävlar du ofta och vinner du?

Delta ofta i tävlingar på nätet där du ska motivera varför du ska vinna; skriv ur hjärtat! Det är oftast då det blir äkta och du sticker ut lite extra. Lycka till!

Kommentera

