Debutanter, de har något visst!

Många som har en vision om att skriva en bok, stannar på ett stadie där orden kommer ner på pappret, men sedan tar det stopp. Kanske är det tilltron till sig själv, kanske ekonomin som hindrar – anledningarna är många.

Nu får jag äran att följa en debutant – igen. De slingrande vägarna till boktryckningen har jag ”missat” den här gången, men det lär bli uppföljare. Det har jag gått ett löfte om och ser fram emot. Med råge!

Författarens debutbok kommer jag att recensera här framöver; jag inväntar 2:a tryckningen då den första är slutsåld. Bra gjort alltså!

Kommentera

