Kloning är kanske inte enda alternativet?

Ibland vill jag hinna med mera än  tiden räcker till. Jag känner mig inte stressad över detta – däremot inser jag hur viktigt det är att prioritera. Välja det som ger mig energi.

Kloning hade varit bra – men men…det kanske kan göra ont om man upptäcker att den klonade kopian hittar på vansinniga saker! Ingen garanti finns.. 🙂

Därför bloggar jag på två ställen; aldrig samma inlägg på min blogg här och den andra som finns på:

http://www.boktipset.se/medlem/maylouisesweden

Följ mig gärna där – vem kan få för många boktips?! Du får dem på köpet på Boktipset – jag skriver om böcker, men även om allt runt omkring läsandet.

Och det ÄR jag som skriver; är inte klonad – än…

2 thoughts on “Kloning är kanske inte enda alternativet?

Kommentera

