NaNoWriMo

Jag är frestad att vara med i rörelsen som sätter igång att skriva 50.000 ord (minst!) under en månad. Det kliar i fingrarna och är nästan lite ångestframkallande!
 Av två saker, väljer jag läsningen. Skriva anser jag andra gör bättre än jag.
Trots att mitt inre gråter av längtan efter den hängivenhet som speglar rörelsen att skriva, skriva, skriva!Sedan är det min tur att hjälpa till med alla ord – det kanske blir mängder av böcker?
Hör av dig om du behöver läshjälp och tips på hur du ska bearbeta allt ditt material:

För du, har du nu lagt så många timmar på ditt skrivande – inte ska det väl hamna bara hemma hos dig? Låt omvärlden få ta sig en titt!

6 thoughts on “NaNoWriMo

Kommentera

