En ny bloggsida utmanar mig!

Teknik – jag är inte bra på det. Skriva går bra, råda andra hur de ska författa – fungerar utmärkt. Men teknik och jag, där är det mycket gnissel!

Nu har jag i alla fall fått igång denna bloggsidan och lagt upp två bokrecensioner.

Astrid Ahlberg är debutant och Eva Holmquist har eget förlag. De har bägge visat mig en ny genre, där jag traskat omkring och faktiskt haft härliga stunder.

Om du för ett tag sedan sagt att jag skulle läsa just fantasy, då hade jag säkert skrattat lite oförskämt och sagt NEJ!

Så fel jag hade och jag är den absolut första att erkänna det.

Evas bok kan man köpa via AdLibris och Astrids bok direkt av henne själv; deras kontaktuppgifter hittar ni via deras bloggar.

Jag vill passa på att tacka dem bägge; de tog mig i handen och bad mig följa med på en resa. Långt in i skogen och långt ut i rymden.

Tur för mig, lät de mig komma hem till Jorden igen 🙂

Kommentera

